Повернутися до звичайного режиму

Хто чого вчиться

Звірі – в хащах лісових,

Риби – в водах річкових,

птиці поміж вітокучать своїх діток…

Коли риби виростають,

добре плавають в воді,

птахи високо літають,

звірі бродять по землі.

А людина виростає –Їздить!

Плаває! Літає! Одкриває,

пізнає геть усе, що в світі є.

В. Фетисов

Наша школа була заснована у 1953 році.

В перші роки після війни територія сучасного селища Східне була нерозореним полем. В 1947 р. заводи 8-ДПЗ і Верстатобудівельний почали давати наділи землі своїм робітникам. Почали будуватися будинки. Район поступово обживався. В цей час були збудовані 4 фінських будинки для занять школярів. Відкрилися 1, 2, 3 класи. В травні розпочалось активне будівництво, в якому брав активну участь Верстатобудівельний завод, 8-ДПЗ, ХТЗ. Найбільший парк нашого району -«Зелений гай», всі його насадження були вирощені завдяки праці і турботі вчителів школи № 40. А сама школа була збудована в найкоротший термін - за 3 місяці -і 7 вересня його вихованці сіли за парти в новому будинку, на якому було написано - 1953 рік.

/Files/images/Рисунок1.png

/Files/images/nbadkbkhpx0.jpg

/Files/images/uchitelya_.jpg

/Files/images/cimg2502.jpg

Колектив педагогів нашої школи, відповідальний, цілеспрямований, творчий. Всі ці якості вчителі передають своїм вихованцям. І сьогодні ми пишаємося випускниками нашої школи серед яких:
- Пасечник Микола - кандидат наук, декан ХІБІ;
- Фесенко Віталій – заступник головного конструктора заводу імені Малишева;
-Тригубенко Анатолій – полковник, командир танкового полку;
- Карпенко Володимир Олександрович - професор ХАДІ;
- Разуненко Ірина Василівна – завідуюча аспірантурою ХДПУ ім. Сковороди;
Любавський Роман Геннадійович –кандидат історичних наук, доцент Харківського державного університету ім.Каразіна.
В школі сьогодні:
 продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» – впровадження у 6 класі нового Державного стандарту базової середньої освіти
 подолання втрат у навчанні, зумовлених спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави;
 посилення роботи щодо національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції;
 просвіта з питань особистої безпеки;
 психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу.
Кiлькiсть переглядiв: 1264